• 0

Garantie van Sideways

Heb je een klacht over een artikel? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Dan gaan we kijken hoe we dit samen met onze leveranciers kunnen oplossen. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie bij normale slijtage, beschadiging door opzet of door nalatigheid. Je kunt je klacht per mail (info@sidewayssports.nl) of telefonisch +31(0)548201001 indienen. Je klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. Graag je ordernummer en aankoopdatum erbij vermelden.

Klachten over artikelen

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sidewayssports.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 7 werkdagen te melden bij onze klantenservice. De kosten voor het terugsturen van verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen zijn voor onze rekening. De artikelen dienen te worden opgestuurd naar:

Sideways

Energiestraat 4A

7442 DA Nijverdal

 

De waardering van sidewayssports.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 20 reviews.